با درود خدمت همراهان گرامی، وبلاگ لوگو دیزاینر (logo-designer.blog.ir) مفتخر است با ارائه خدمات طراحی گرافیک به ویژه طراحی تخصصی و حرفه ای لوگو، خدمتگذار شما عزیزان باشد.


طراحی لوگو

 لوگو در عرصه برندینگ همیشه حرف اول را میزده و میزند! میتوان گفت تمامی شرکت های بزرگ و کوچک و سایت ها دارای لوگو اختصاصی خود هستند، لوگو (یا آرم) مانند یک شناسنامه تصویری است، مخاطب با نگاه به لوگو شرکت یا سایت شما یک آشنایی کلی با شما و موسسه تان پیدا میکنم، در واقع در نگاه اول مخاطب هویت شما را با لوگو شما می سنجد. به همین دلیل باعث شده که لوگو یک علامت همه گیر شود تا جایی که حتی شخصیت های حقیقی نیز برای خود به دنبال لوگو هستند.


قیمت

هزینه طراحی لوگو به هیچ وجه یک فاکتور ثابت نیست و به مسائلی نظیر طراح، زمان، نوع  و ... خلیلی موارد دیگر ربط دارد، بنابرین هیچ تعرفه ثابتی در میان نیست و هرکس بنا به تشخیص خود هزینه مورد نظر را دریافت میکند. طی مشاهدات بنده (مدیر لوگو دیزاینر) قیمت ها در حال حاظر (در سال 1397) از 20 هزار تومان تا 50 میلیون تومان متغیر است. که اکثرا برای طرح های حرفه ای حداقل 150 هزار تومان دریافت میکنند


لوگو دیزاینر قصد دارد تا با ارائه طرح های حرفه ای و به روز و مهمتر از همه ارائه مناسب ترین و کمترین قیمت بهترین گزینه را برای داشتن یک لوگو ایده آل به شما پیشنهاد دهد. در حال حاظر هزینه طراحی لوگو توسط لوگو دیزاینر 30 هزار تومان می باشد.


شرایط طراحی

خدمات ارائه شده جهت طراحی لوگو توسط لوگو دیزاینر:

  1. پرس و جو از شما برای پی بردن به سلیقه و هدف از طراحی لوگو
  2. به نتیجه رسیدن برای انتخاب نوع لوگو (آرم و نشانه یا تایپوگرافی)
  3. طرای حداقل 2 عدد نمونه ظرف مدت 48 ساعت.
  4. انتخاب طرح توسط مشتری
  5. اعمال تغییرات ممکن برای رسیدن به نظر دلخواه مشتری
  6. تحویل طرح پس از اخذ هزینه.


جهت سفارش لطفا از طریق همین وبلاگ بخش تماس با ما یا اکانت تلگرام بنده با من در ارتباط باشید:

ارتباط از راه تلگرام:
@HamidAyatipour 
https://t.me/HamidAyatipour